upovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga.

Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku.

Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata  vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.

Kupac robu može vratiti uz sledeće uslove: RAČUN, ORGINALNA NEOŠTEĆENA AMBALAŽA I ARTIKAL
1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom.
2. Ukoliko smo greškom mi poslali pogrešan proizvod, povraćaj se može zahtevati u roku od 24 časa bez ikakvog obrazloženja.

U ovom roku kupac to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti  zamenu za drugi artikal  uz doplatu ili da zahteva povrat novca.
Kupac u ovom slučaju ne mora popunjavati formular za povraćaj i može nas obavestiti putem telefona na broj (065 44 30 789), slanjem e-maila na info@redrobot.rs.
U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru RMA
1. Da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garanciji,
2. Da artikal pošalje na našu adresu putem kurirske službe.

Kupac je dužan da vrati robu redrobotu.rs, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio robu.
Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se trgovac saglasio sa tim da ih on snosi ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati.
Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
redrobot.rs je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio RASKIDUGOVORA NA DALjINU

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora:
Isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
Isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke.
Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas.