Prikaz 1–12 od 29 rezultata

Show sidebar
Zatvori

AT Robot Smart Voice Control Robot Red

3,999.00

Robot igračka kojoj možete zadavati zadatke glasovnim komandama kao što su: dođi, idi tamo, igraj.. Ima mogućnost snimanja zvuka i ponavljanja snimka na komandu, kao i touch kontrole na samom robotu. Preporučeni uzrast deteta je 6+.

Zatvori

Call Of Duty Playing Cards

999.00

Oficijalno licenciran špil karata sa tematikom iz popularne igre Call of Duty. Karte dolaze u čeličnoj kutijici i mogu biti savršen poklon za sve ljubitelje ove franšize.

Zatvori

Lego Overwatch Bastion

8,849.00
Skeniranje... Otkriven Bastion model E54! Sada možeš da napraviš svog LEGO® Overwatch® heroja Bastion-a od kocki i njegovog pratioca Ganymede-a. Ova figura sa izuzetno mnogo detalja sadrži Bastion-a sa Ganymede-om smeštenim na njegovim ramenima u Recon režimu, uz dodatak oružja i svetle kocke na njegovoj glavi koju možeš da pritisneš za prebacivanje u režim stražara. Takođe možete da rekonfigurišete Bastion figuru u režim tenka sa snažnim dalekometnim topom za ogromnu štetu. Ovaj kolekcionarski Bastion iz Overwatch-a je sjajan izložbeni model za obožavatelje svih uzrasta!

"
Zatvori

Lego Overwatch D.VA & Reinhardt

5,999.00
To je bitka između Overwatch® heroja sa tenkovima D.Va-a i Reinhardt-a! Sada možeš da napraviš legendarno odelo meka i osnaženi oklop koji nose ovi heroji u međunarodno priznatoj timskoj akcionoj igri Overwatch uz LEGO® kocke! Ove konstrukcije sa izuzetno mnogo detalja sadrže mini figure D.Va-a i Reinhardt-a koje možeš da izneseš i da ih prikažeš u kompletnim odelima, uz dodatak verzije Reinhardt-ovog raketnog čekića koji može da se gradi. Pravda će biti zadovoljena!

"
Zatvori

Lego Overwatch Dorado Showdown

4,699.00
Sada možeš da napraviš poznatu građevinu strateškog uzanog prolaza sa mape Dorado-a sa mini pijacom i fenjerom, kao i kamionom sa tovarnim prostorom, sve to od LEGO® kocki! Samo im se sklanjaj s puta!

"
Zatvori

Lego Overwatch Hanzo vs Genji

3,699.00

Sada vaš omiljeni obožavatelj Overwatch®-a može da napravi Hanamura dodžo sa braćom zmajevima Hanzo-om i Genji-jem. To je Hanzo vs. Genji dok se 2 izuzetno popularna Overwatch® heroja suočavaju u Hanamura dodžou! Sada možete da napravite jednu od najlegendarnijih scena iz Overwatch univerzuma u LEGO® kockama. Ovaj komplet sadrži 2 brata zmaja, Hanzo-a sa njegovim olujnim lukom i kiborga nindžu Genji-a sa njegovim Ryu-Ichimonji mačem. Ova dvojica zakletih rivala su vrhunski komplet za ljubitelje Overwatch-a. Jesi li spreman da oslobodiš Overwatch nindža braću?

Zatvori

Lego Overwatch Tracer vs Widowmaker

2,199.00
Konjica je tu da pomogne da ispratite tovarni prostor kroz osmatračnicu: Gibraltar! Sada možete da napravite legendarni satelit sa dronom sa bazom osmatračnice u LEGO® kockama! Komplet sadrži Tracer sa njenim pulsnim pištoljima i njenog zakletog neprijatelja Widowmaker-a, koji je naoružan Widow-inim Kiss rafal snajperom... opako! Ovo je za tebe, ljubitelju Overwatch®-a, a i izgledaće sjajno pored tvoje igračke konstrukcije. Izvrsno!

"
Zatvori

Lego Overwatch Watchpoing: Gibraltar

13,799.00
Budućnost Overwatch®-a visi o koncu dok Winston juri da spremi raketu za poletanje u osmatračnici: Gibraltar uz pomoć njegovog pouzdanog saveznika Pharah-a. Hoće li Reaper da ih zaustavi pre nego što raketa Overwatch-a poleti? Sada možeš da napraviš jedu od najlegendarnijih mapa Overwatch-a – osmatračnicu: Gibraltar – u LEGO® kockama! Namenjeno je obožavateljima koji žele da zarone u mapu i da oživljavaju njene scene, ili za one koji žele da naprave i izlože ovu kolekcionarsku graditeljsku igračku i legendarne figure Overwatch-a blizu svoje igračke konstrukcije!

"
Zatvori

Nerf – Rival Overwatch D.Va Blaster