Prikazani svi od ukupno 35 rezultata

7,999.00 RSD
- Epic Neo Versa Outfit - dostupan u Battle Royale i Creative Modu

"
Close

DualShock 4 Wireless Controller PS4 Blue

7,999.00 RSD

Preuzmite kontrolu nad novom generacijom igranja uz redizajnirani DUALSHOCK 4 bežični kontroler koji uliva precizno igranje u vaše ruke. Ističući promenjeni touch pad, zajedno sa stilizovanom mat površinom, DUALSHOCK 4 predstavlja najergonomičniji, intuitivan način igranja ikad - i dostupan je u širokom opsegu boja kako bi odgovarao vašem stilu. Povezivanje se vrši pomoću Bluetooth 2.1 + EDR, USB (Micro B). Kontroler ima LED osvetljenje, vibraciju, ugrađen zvučnik, Li-Ion bateriju od 3.7V / 1000mAh, Extension Port, priključak za slušalice.

Close

DualShock 4 Wireless Controller PS4 Red

7,999.00 RSD

Close

DualShock 4 Wireless Controller PS4 White

7,999.00 RSD
Ističući promenjeni touch pad, zajedno sa stilizovanom mat površinom, DUALSHOCK 4 predstavlja najergonomičniji, intuitivan način igranja ikad - i dostupan je u širokom opsegu boja kako bi odgovarao vašem stilu.

"
Close

Ferrari 458 Spider Racing Wheel

16,999.00 RSD
Ova vrlo realna 7/10 replika volana u svojoj crvenoj boji i sa gumenim teksturnim gripovima, odlično izgleda i pruža savršen osećaj prilikom korišćenja. Zahvaljujući uglu okretanja od 240 stepeni i podesivom osetljivošću, ovaj volan predstavlja pravu prednost prilikom igranja trkačkih igara. Centralni sistem za stezanje osigurava da je volan stabilan kada je pričvršćen na stolu.

"
Close

M2 Bluetooth MFI Game controller Blue

11,999.00 RSD
Gejmped je jedino kompatibilan sa igrama koje podržavaju ovaj način upravljanja i koje su sertifikovane od strane: Apple, PUBG, Rules of Survival itd.

"
Close

M2 Bluetooth MFI Game controller Red

11,999.00 RSD

"
Close

Nacon PS4 Asymmetric Wireless Controller Black

7,499.00 RSD

Nacon bežični kontroler sa touch padom, ulazom za slušalice i vibracijom, koji će vam obezbediti do 7 sati igre bez prestanka. Ergonomski je dizajniran i nudi maksimalnu udobnost za sve tipove korisnika.

Close

Nacon PS4 Revolution Unlimited Pro Controller Black

21,999.00 RSD

Oslobodite svoj puni potencijal pomoću bežičnog ili žičnog eSports Revolution Unlimited Pro kontrolera.

Close

Nintendo Switch Faceoff Deluxe Controller + Audio Camo Black

4,999.00 RSD

Uključite slušalice u prvi kontroler za Nintendo Switch sa ugrađenim audio priključkom. 3.5 mm audio priključak u Faceoff Deluxe + Audio Wired Controller-u podržava audio igru i USB-chat za kompatibilne naslove. Takođe možete podesiti zvuk u pokretu koristeći D-pad na kontroleru. Uključite kontroler i slušalice i spremni ste da započnete naređivanje svom timu! Možete prilagoditi svoj gameplay pomoću dual programibilnih tastera.

Close

Nintendo Switch Faceoff Deluxe Controller + Audio Camo Blue

4,999.00 RSD

Close

Nintendo Switch Faceoff Deluxe Controller + Audio Camo Purple

4,999.00 RSD

Close

Nintendo Switch Faceoff Deluxe Controller + Audio Camo Red

4,999.00 RSD

Close

Nintendo Switch Faceoff Deluxe Wired Pro Controller Zelda Breath of the Wild

4,999.00 RSD

Izaberite lika, udružite se sa prijateljima i borite se do Finish linije sa Faceoff Deluxe žičanom Pro Controller za Nintendo Svitch. Ovaj kontroler je kompatibilan sa bilo kojim faceoff Pro Controller prednjom pločom, tako da možete prilagoditi svoj faceoff Deluke žičani Pro Controller sa ikoničkim ilustracijama iz omiljenih igara zamenite i pokažite šta volite sa izmenjivim dizajnom prednje ploče. Deluxe kontrolni ProDanal uključuje 2 prednje ploče, odgovarajući metalni analogni štapić sa niskim trenjem i 2 programabilna dugmeta na poleđini kontrolera za prilagodljivu reprodukciju.

Close

Nintendo Switch Wired Controller Rock Candy Mini Blu-Merang

3,999.00 RSD

Izaberite za svoj ukus neki od Rock Candi žičnih kontrolera za Nintendo Switch! Nabavite najslađi kontroler na tržištu u novim, još živim bojama. Izrazite se i izaberite svoj najdraži!

Close

Nintendo Switch Wired Controller Rock Candy Mini Pineapple-Pop

3,999.00 RSD

Close

Nintendo Switch Wired Controller Rock Candy Mini Stormin Cherry

3,999.00 RSD

Close

Nintendo Switch Wired Smash Pad Pro Pikachu

4,999.00 RSD

Oficijalno licencirani Nintendo Switch Wired Smash Pad Pro Pikachu je inspirisan Nintendo GameCube kontrolerom. Donji desni džojstik se može zameniti sa tradicionalnim C džojstikom (dolazi u pakovanju). Kontroler je kompatibilan sa igrom Super Smash Bros Ultimate.

Close

Nintendo Switch Wired Smash Pad Pro Super Mario – Luigi

4,999.00 RSD

Oficijalno licencirani Nintendo Switch Wired Smash Pad Pro Super Mario Luigi je inspirisan Nintendo GameCube kontrolerom. Donji desni džojstik se može zameniti sa tradicionalnim C džojstikom (dolazi u pakovanju). Kontroler je kompatibilan sa igrom Super Smash Bros Ultimate.

Close

Nintendo Switch Wired Smash Pad Pro Zelda Breath of the Wild

4,999.00 RSD

Close

Raiju Tournament Edition PS4

21,499.00 RSD

Dodatne opcije- Hair Trigger mod

"
Close

T80 Wheel Ferrari 488 GTB PS4

16,999.00 RSD

Ergonomski dizajniran volan, koji je optimizovan za sve vrste trkačkih igara na PS4 platformi (GT, F1, Stock car, Rally, Arcade itd...). Ima 11 tastera i multidirectionalni D-pad za navigaciju kroz meni.

Close

TMX FFB Racing Wheel PC/XBOXONE

29,999.00 RSD

Trkački volan prečnika 28 cm, sa ergonomskim dizajnom savršeno prilagođenim svim igrama u vožnji. Iskusite najveću trkačku senzaciju zahvaljujući realističnoj povratnoj sprezi - olakšanje na putu ili stazi, gubitak prianjanja gume, kočenje, naletima i udarce itd.

Close

XBOXONE Controller Sport Red

8,999.00 RSD

Opremite se najboljim bežičnim kontrolerom za XBOX One i iskusite unapređeni komfor i osećaj gejminga. Opremljen je najsavremenijom Bluetooth tehnologijom sa dometom od 5m. Ima Menu i View tastere za lakšu i brzu navigaciju. Na kontroler možete povezati slušalice sa 3.5mm ulazom.

Close

XBOXONE Wireless Controller Black + Cable for Windows

8,499.00 RSD

Iskusite unapređen doživljaj sa Xbox bežičnim kontrolerom koga karakteriše elegantan i moderan dizajn. Na kontroler možete povezati bilo koje slušalice sa 3.5 mm ulazom. Takođe, pomoću Bluetooth-a možete igrati omiljene igre na vašem mobilnom telefonu. Kompatibilnost-Xbox One, Xbox One S, Xbox One X i Windows.

Close

XBOXONE&PC Wired Deluxe Controller Black Camo

5,999.00 RSD

PDP kontroler je elegantno dizajniran žični kontroler koji je kompatibilan sa XBOX konzolama i PC-jem. Licenciran je od strane Microsofta. Sa neklizajućim držačima i teksturisanim tasterima, uživaćete u svakoj igri i veoma lako ćete pobediti protivnike. Kontroler ima vibraciju i taster za kontrolu zvuka (sa prednje strane, te bez prekidanja igre možete podešavati jačinu zvuka). Na kontroler možete priključiti slušalice pomoću 3.5 mm ulaza.

Close

XBOXONE&PC Wired Deluxe Controller Blue Camo

5,999.00 RSD