Prikaz 1–12 od 45 rezultata

Ghost Recon Wildlands: Fallen Angel Figurine

8,999.00 RSD
Upotpunite svoju kolekciju ovom zanimljivom figurom Fallen Angel. Za sve ljubitelje Ghost Recon-a.
Close

PC Assassin’s Creed Rogue

2,499.00 RSD

Istražite svet Tamriel u društvu prijatelja, u prvoj multiplayer Elder Scrolls igri. Kompleksni sistemi razvijanja lika omogućavaju da razvijete svoj stil igre i stvorite svoju ličnu priču u velelepnom svetu, a za čast svog saveza ili gilde borićete se na mnogim bojnim poljima širom Cyrodill. Od sada i na Playstation 4 konzolama kao Tamriel Unlimited izdanje bez potrebe za plaćanjem mesečne pretplate!

Close

PC Grey’s Anatomy

499.00 RSD

U Grejevoj anatomiji, video igri, fanovi će imati priliku da preuzmu uloge svih svojih omiljenih lekara u potpuno novoj originalnoj priči.

Close

PC Prince of Persia

999.00 RSD
Nemajući kud, a nasuprot bratovljevom savetu i zdravom razumu, kralj Malik oslobađa drevnu vojsku peščanih ratnika i njihovog demonskog vođu, božanstvo Rataša, bacajući drevno proklestvo na sopstveno kraljevstvo.
Close

PC Tom Clancy’s The Division

2,999.00 RSD
Uđite u Dark Zone, utvrđenu zonu u srcu Menhetna gde je najvredniju opremu ostavila vojiska za vreme povlačenja. Sarađujte sa drugim agentima ili ih napadnite i ukradite njihovu opremu.

"
Close

PS4 Assassin’s Creed Odyssey

4,999.00 RSD

Napiši svoju legendarnu Odiseju i doživi epsku avanturu u kojoj je svaki izbor bitan. Osuđen na smrt od strane svoje porodice, kreni na putovanje od izgnanika plaćenika do legendarnog Grčkog heroja. Iskuj svoj put kroz ratom zahvaćen svet, oblikovan od strane ljudi i bogova. Upoznaj najpoznatije figure antičke Grčke i u saradnji sa njima oblikuj istoriju moderne civilizacije. Assassin’s Creed® Odyssey vam daje izbor kao nikada do sad u Assassin’s Creed igri. Izaberi kakav heroj želiš biti i oblikuj svet oko sebe. Kroz odnose koje gradiš sa likovima i svojim odlukama ti si taj koji odlučuje o svojoj sudbini. Bori se kroz na kopnu i moru i postani pravi heroj legendi.

Close

PS4 Assassin’s Creed Rogue Remastered

2,999.00 RSD

Yoku se priprema za lagodan život na tropskom ostrvu Mokumana. Kad ono međutim…Drevno ostrvsko božanstvo budi se iz košmara i sad je na malom Joji da spašava što se spasiti može. A sve to morate da uraditi u varijanti neveovatno zanimljivog flipera. Istumbajte levo-desno našeg protagonistu preko impresivnog ručno oslikanog ostrva! Ispunite svoje zadatke i probudite starog ostrvskog Boga iz dubokog sna. Pred vama je open-world fliper, prilično jedinstvena i neobrađena tema do sada!