Prikazani svi od ukupno 12 rezultata

Show sidebar

PC Fishing Sim World

2.999 RSD

Vrućina, komarci i neuspeh su samo neke od stvari koje koristimo kao izgovor za odlazak na pecanje, osim strastvenim pecarošima, pa tako svratimo do ribarnice, ili samo čekamo na nedavno objavljeni Fishing Sim World. Developeri Fishing Sim World reklamiraju kao najautentičnije iskustvo pecanja ikada napravljeno, u čemu mu pomaže realistična fizika, a svaka vrsta ribe(ukupno 18) ima različitu narav i ponašanje tako da je non-stop izazov uvek tu.Igra poseduje ukupno 7 različitih lokacija na kojima je moguće kompletirati različite izazove i misije, bilo sami ili u društvu do 4 igrača. Studio Dovetail je za verni prikaz pecaroške opereme platio i licence za neke od najpoznatijih brendova.

PS4 Dead Alliance

2.499 RSD

Igrače čekaju tri mape i kroz nekoliko modova će se suočiti sa protivnicima i pretvarati zombije u saveznike, ili bolje rečeno oružje u postapokaliptičnom okruženju u kojem se vojne frakcije bore za prevlast nad ono malo preostalih resursa.

PS4 GI-JOE: Operation Blackout

4.999 RSD

Iskusite putovanje monumentalnim lokacijama poput Sedišta Kobre i zastave USS-a kroz originalnu priču inspirisanu stripovima iz 80-ih godina. Krenite u 18 misija kampanje koje sadrže vozila i bitke u pojedinačnim ili lokalnim koopovima sa podeljenim ekranom. Sadrži 12 likova koji se mogu igrati, uključujući Dukea, Snake Eyees, Cobra Commandera, Destro, Blok putovanja, Storm Shadow i još mnogo toga. Svaki vojnik ima svoje jedinstvene moći i možete ga prilagoditi različitim vrstama oružja i skinovima. Tu je i multiplayer sa modovima poput Capture the Flag, Assault i King of the Hill.

PS4 Nickelodeon Kart Racers 2: Grand Prix

4.999 RSD
Nickelodeon Kart Racers 2: Grand Prik uključuje i dve nove arene.

"

Switch Beast Quest

4.499 RSD

Započnite epsku avanturu da spasite Kraljevstvo Avantiju od propasti. Pobedite crnu magiju koja je oštetila Zvezde kraljevstva. Bitka se odvija u mitskom svetu,rešavanjem izazova u zapanjujućim predelima. Igra se prvi put pojavljuje na komzoli, sa bogatom progesivnom pričom i živopisnim postavkama.

XBOXONE Dangerous Driving

4.999 RSD

Dangerous Driving vraća agresiju u trkački žanr, vraćajući duh prošlosti i premeštajući ga na drugo mesto. To je igra o pravoj vožnji, vožnji iz vaše mašte dok niko ne gleda.

XBOXONE GI-JOE: Operation Blackout

4.999 RSD

XBOXONE Monster Jam: Crush It

2.499 RSD

Monster Jam Crush It donosi potpuno novi paket Monster Truck vozila u najpoznatijoj igri svih vremena kada se radi o ovom žanru. Pored vozila, očekuju vas potpuno novi stadioni. Izaberite vaše Monster Jam vozila kao što su Grave Digger, Max-D, Monster Mutt i mnogi drugi. Novi skilovi, nove rampe, novi modovi… Očekujete odličnu zabavu bilo da igrate single player kampanju, jedan na jedan ili online.

XBOXONE Nickelodeon Kart Racers 2: Grand Prix

4.999 RSD

"

XBOXONE Street Outlaws: The List

2.999 RSD

Trkačaka igra rađena po istoimenoj seriji - Street Outlaws. Vežite sigurnosne pojaseve i krenite u trke širom Amerike. Ukoliko niste na listi, totalno ste nebitni u ovom svetu. Lista sadrži 10 najbržih uličnih trkačkih kola u Oklahomi. Na raspolaganju su Vam na stotine različitih delova za kola, a igru možete igrati u 4 različita moda - Drag, Challenges, Tuning i Quick Play. Igru možte igrati i u co-op modu (split-screen).

XBOXONE Trine Ultimate Collection

6.499 RSD

Ova kolekcija uključuje sva četiri naslova iz najprodavanije Trine serije.