Prikaz 1–20 od 95 rezultata

PC Battlefield 1 Revolution

2.999 RSD
Dodatni sadržaj: Red Baron Pack, Lawrence of Arabia Pack and Hell fighter Pack. Novi izgled Behemoths, najvećih vozila Pet Battlefield 1 Battle packs, svaki sadrži jedan weapon skin.

"

PC Battlefield V

3.999 RSD

PC Battlefield V Uđite u najveći sukob u istoriji čovečanstva sa Battlefield V pošto se serija igara vraća svojim korenima u nikad ranije viđenom prikazu Drugog svetskog rata. Igrajte mutiplayer širom sveta ili učestvujte u ljudskoj drami naspram globalne borbe u Pričama iz rata za jednog igrača.

PC Dragon Age 2 Key

599 RSD

Dragon Age 2, nalik na Mass Effect serijal, forsira u trailerima, kao i na screenovima i posterima, muškog glavnog junaka čije je lice sada već opšte prepoznatljivo. Ipak (takođe nalik na Mass Effect serijal istog razvojnog tima), igra će vam dozvoliti da izaberete ženski lik i njime krenete putem šampiona. Najnoviji trailer koji je EA izbacio prikazuje (muškog) Hawke-a u akciji, pokazujući posebno načine borbe za svaku klasu koju možete da izaberete (warrior, mage, rogue).

PC FIFA 18 FUT Points

3.999 RSD

Ono što je važno napomenuti kod ove igre fut points za igru FIFA 18 se kupuje posebno kako biste mogli igrati online.

PC FIFA 21

7.499 RSD
Pobedi zajedno u FIFA 21 koji pokreće Frostbite. Bilo na ulicama ili u stadionu, FIFA 21 ima više načina igranja nego ikada do sada - uključujući UEFA Champions League i CONMEBOL Libertadores.

"

PC It Takes Two

4.999 RSD

Ukrcajte se na najluđe putovanje u vašem životu u It Takes Two. Pozovite prijatelja da vam se priključi preko Friend Pass opcije, bez potrebe da se kupi druga igra, i zajedno prolazite kroz lude nivoe i izazove na koje nailaze Kodi i Mej. Napravljena isključivo za kooperativnu igru, od strane ljudi koji su već radili igru A Way Out, ovo je platformska avantura u kojoj je samo jedna stvar sigurna: najbolje je zajedno!

PC Plants vs Zombies – Battle for Neighborville

4.999 RSD

Pripremite se za nove ljute bitke između zombija i biljki. Ludi nastavak Plants vs Zombies franŠize u kojoj se napetost Širi i izvan granica Neighborvila do novih druŠtvenih regija slobodnog kretanja na rubu grada. Odaberi jednog od 20 likova i usavrŠi svoj stil igre osvajajući nove nagrade za svaku pobedu na bojnom polju. Igrajte co-op ili online i privatite se izazova - iskusite potpuni haos u novoj borilačkoj areni.

PC Rocket Arena – Mythic Edition

2.499 RSD

Dobrodošli u svet gde su pravila ispisana raketnim gorivom! Rakete vladaju svime u Rocket Areni, eskplozivnoj 3v3 pucačini gde ste uvek u akciji. Ovladajte jedinstvenim raketama i karakteristikama vašeg heroja kako biste vladali arenom i postali šampion!

PC Star Wars Battlefront 2015

999 RSD

Epska akcija na galaktičkoj skali – Star Wars Battlefront. Borite se za pobunjenike ili Empire u širokom spektru multiplayer mapa sa do 40 igrača, ili u uzbudljivim izazovima inspirisanim filmovima, dostupnim u solo, split-screen ili kroz online co-op

PC Star Wars: Jedi Fallen Order

4.999 RSD

Nova single player igra od Respawn Entertainment nam donosi priču o džedaju koji je preživeo Order 66 i odvija se nakon Ratova Zvezda Epizoda 3: Osveta Sitha. Imate misiju da obnovite red džeaja, sve vreme dolazeći do novih saznanja vezano za vašu prošlost, a u isto vreme morate izbegavati progon Imperije i njenih Inkvizitora. Igra se fokusira na borbu svetlosnim mačem i ovladavanjem moći džedaja a sve iz perspektive trećeg lica.

PC The Sims 4

4.999 RSD
Sims 4 je igra koja će vam pružiti stotine sati zabave u svetu koji ćete sami graditi. Kako ćete se igrati?

"

PC The Sims 4 + Get Famous

7.499 RSD

C The Sims 4 + Get Famous Četvrto izdanje najpopularnije simulacije života je konačno u prodaji! Simići su sada još inteligentniji i svaki od njih je ličnost za sebe, a novi alati vam omogućavaju još više podešavanja izgleda likova i njihovih karakteristika. Istražite i upoznajte komšiluk, izgradite kuću iz snova ili posetite online galerije sa sadržajem koje su pravili igrači iz čitavog sveta. Sims 4 je igra koja će vam pružiti stotine sati zabave u svetu koji ćete sami graditi. Kako ćete se igrati? The Sims 4 u okviru ekspanzije Get Famous dobija i jedno od zanimanja modernog doba, te će igrači moći da postaju i influenseri, i tako žive svoj san. The Sims već dobio svoju verziju Instagram-a, koja je ponela ime Simstagram, koji igračima omogućava da krenu putem influenserske karijere, te fotografišu hranu i kućne ljubimce.

PC The Sims 4 + Island Living

7.499 RSD

Pobegnite od običnog i prihvatite opušteni način života okružen plažama u The Sims 4 Island Living. Istražite svež svet prepun sunca, peska i beskrajne zabave dok vaši Simsi stvaraju svoj raj. Bez obzira da li doprinose naporima za očuvanje ili preferiraju život izvan mreže, vaši Simsi mogu se potruditi i uživati u onome što ova jedinstvena kultura može ponuditi. Prihvatite tradicionalne događaje, nosite domaće stilove odeće ili pijuckajte kafu. Sve je to deo života na ostrvu Sulani.

"

PC The Sims 4 Bundle Pack 11

4.999 RSD

PC The Sims 4 Bundle Pack 11 Simići su sada još inteligentniji i svaki od njih je ličnost za sebe, a novi alati vam omogućavaju još više podešavanja izgleda likova i njihovih karakteristika. Istražite i upoznajte komšiluk, izgradite kuću iz snova ili posetite online galerije sa sadržajem koje su pravili igrači iz čitavog sveta. Sims 4 je igra koja će vam pružiti stotine sati zabave u svetu koji ćete sami graditi. Kako ćete se igrati?

PC The Sims 4 Bundle Pack 3 (Code in a box)

4.999 RSD

Simići su sada još inteligentniji i svaki od njih je ličnost za sebe, a novi alati vam omogućavaju još više podešavanja izgleda likova i njihovih karakteristika. Istražite i upoznajte komšiluk, izgradite kuću iz snova ili posetite online galerije sa sadržajem koje su pravili igrači iz čitavog sveta. Sims 4 je igra koja će vam pružiti stotine sati zabave u svetu koji ćete sami graditi. Kako ćete se igrati?