Prikazano 1–12 od 58 rezultata

Show sidebar
Zatvori

PC Anthem

7,499.00 RSD
Na svetu koga bogovi nisu završili sumorna frakcija preti celom čovečanstvu. Jedina stvar koja stoji između ovih zlikovaca i drevne tehnologije je skupina plaćenika. Udružite se sa još do tri igrača i sastavite ekipu koja ima visoko tehnološka, ručno izrađena i jako moćna svemirska odela. Istražite nepregledne ruševine, borite se protiv opasnih neprijatelja i pronađite specifične artifakte. Sa svakom misijom vi i vaše Javelin odelo dobijate na snazi. Ustanite i pobedite zlo, trijumfujte kao jedan.
Zatvori

PC Battlefield 1

3,999.00 RSD
Battlefield 1 izgleda da najviše polaže nade u čudan i unikatan svet Prvog svetkog rata. Četiri poznate klase su naravno opet tu: Assault, Support, Medic i Scout. Assault klasa je po običaju brza, versatilna klasa, koja najviše izvlači iz oružja kao što su sačmare, poluautomatske puške i tenkovske granate koje mogu da unište oklopne protivnike. Čak i sa staromodnim MP 18-SMG (zapravo ovo je prvi SMG/mitraljez ikada korišćen u sukobu), borba u Battlefield 1 deluje glatko ali takođe udobno “masna i teška” kao i u skorijim igrama. Mogao sam da osetim trzanje pri svakom pucnju, a kojeg je bilo mnogo, dok unikatne animacije ulaska u tenk su me samo dodatno uvukle u okruženje. Support/podrška je naoružana laganim mašinkama i mogu vam dobacivati municiju, što je odlično ako vam treba pokrivna vatra dok sa vašim saborcima menjate položaj između zaklona i cilja u modovima kao što su Conquest. Medic ima poluautomatsku pušku i medkitove dok Scout stoji u pozadini sa karabinom i čeka neprijatelje iz daljine.Ono što odskače oko Battlefied 1 i tome kako su prišli izradi klasa je predstavljanje dve posebne klase vozila: tenkista i pilot. Ove dve klase dolaze sa tim da možete da se direktno spawnujete u vozilu, tenku ili avionu po izboru, sa unikatnim loadout opcijama koji koriste karabin klasu oružja. Oni takođe mogu da popravljaju vozila iznutra tokom borbe što je dodatni plus kada ste u sred borbe.
Zatvori

PC Battlefield V

7,499.00 RSD
Uđite u najveći sukob u istoriji čovečanstva sa Battlefield V pošto se serija igara vraća svojim korenima u nikad ranije viđenom prikazu Drugog svetskog rata. Igrajte mutiplayer širom sveta ili učestvujte u ljudskoj drami naspram globalne borbe u Pričama iz rata za jednog igrača.
Zatvori

PC FIFA 18

3,999.00 RSD
Proslavite Svetsko prvenstvo u fudbalu počev od 29. maja sa besplatnim 2018 FIFA World Cup Russia dodatkom za FIFA 18. Već u prodaji FIFA 18 smanjuje granice između pravog i virtuelnog fudbala, donoseći igrače, timove i atmosferu najvažnije sporedne stvari na svetu. Vreme je da postavimo loptu na centar i krenemo u novu sezonu – FIFA 18 i Kristijano Ronaldo su tu da na naše računare i konzole prenesu sva uzbuđenja pravih fudbalskih terena. EA SPORTS™ FIFA 18 stanjuje liniju između virtuelne realnosti i života, oživljavajući igrače, timove i atmosferu najbitnije sporedne stvari na svetu. Alex Hunter se vraća sa gomilom fudbalskih zvezda i talenata. Budućnost je svetla, svet priča o Alexu...ali žvot u fudbalu nije uvek fer. Najveći napredak u istoriji FIFA serijala donosi Real Player Motion Tehnology sa potpuno novim sistemom animacija koji omogućavaju nov nivo odziva i ličnosti igrača - sada igrači kao Kristijano Ronaldo se zaista kreću i ponašaju kao na terenu. Najbolji od najboljih. Bonus modovi igre: 2018 FIFA World Cup Russia – izaberite jednu od 32 nacije koje su se plasirale i igrajte turnir od početka sve do kraja u Moskvi. FIFA World Cup Kick-Off – Odigrajte solo meč sa nekom od reprezentacija. Custom FIFA World Cup Tournament – Napravite sopstveno Svetsko prvenstvo sa bilo kojim reprezentacijama bez obzira da li su se kvalifikovale ili ne. Napravite sopstvene grupe i rasporede utakmica. FIFA World Cup Ultimate Team – najpopularniji mod iz FIFA 18 sada dolazi i u izdanju za Svetsko prvenstvo. Official FIFA World Cup Elements: Autentični timovi, dresovi, lopte i najpoznatiji trofej se nalaze u igri. Svih 12 stadiona iz Rusije su takođe tu.
Zatvori

PC FIFA 19

7,499.00 RSD
Uz pomoć Frostbite engine Fifa 19 donosi šampionsko iskustvo na i van terena. Sada sa UEFA Ligom šampiona donosi mnogo poboljšanja koja vam omogućavaju da bolje kontrolišete udarce i donosi nove načine igre. Imaćete mogućnost i da odigrate dramatičnu završnicu putovanja Aleksa Hantera u The Journey: Champions. To je i novi mod igranja FIFA Ultimate team, dodatne lige u modu karijere i još puno toga. Postanite šampion u FIFA 19!
Zatvori

PC Mass Effect Andromeda

2,499.00 RSD
Nakon (znamo već kakvog) finala Mass Effect 3, čovečanstvo se vratio svom domu u Sunčevom sistemu. Tako je pokrenuta Andromeda inicijativa kako bi se regrutovali avanturisti koji bi istražili prostranstva van Mlečnog puta. 600 godina kasnije, počinje priča igre Mass Effect: Andromeda.
Zatvori

PC Need for Speed 2016

2,499.00 RSD